برگزاری چهارمین المپیاد رباتیک کشور در بیرجند


دبیر علمی چهارمین المپیاد رباتیک دانشگاههای کشور از برنامه برگزاری این المپیاد به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در بیرجند خبر داد.

دبير علمي چهارمين المپياد رباتيك دانشگاههاي كشور از برنامه برگزاري اين المپياد به ميزباني دانشگاه پيام نور خراسان جنوبي در بيرجند خبر داد.

سيدعليرضا محمدزاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاري اين المپياد بروز استعدادها، نوآوريها و خلاقيتهاي دانشجويان با رويكرد رشته هاي فني است تا دانشجويان خلاق بتوانند اطلاعات كسب شده در طول دوران تحصيل را بين علم و عمل به مرحله ظهور برسانند.
مدير فرهنگي و اجتماعي دانشگاه پيام نور خراسان جنوبي ادامه داد: اين المپياد مخصوص برادران و با ۱۴ ليگ در سه زيرمجموعه شامل حوزه دانش آموزي، آزاد و ويژه دانشگاه پيام نور از چهارم تا هشتم آذرماه آتي در بيرجند برگزار مي شود.
وي زمان پيش ثبت نام تيمها را ۲۶ مرداد ماه تا ۲۶ شهريور ماه ذكر و بيان كرد: پيش ثبت نام تا ۲۰ مهر ماه جاري تمديد شد.
او پيش بيني كرد ۶۰۰ نفر در چهارمين المپياد رباتيك دانشگاههاي كشور شركت كنند.
دبير علمي چهارمين المپياد رباتيك دانشگاههاي كشور افزود: ثبت نام قطعي تيمها از ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ آبان ماه امسال است كه بر اساس عملكرد، ضوابط و آيين نامه ها از تيمهاي پذيرفته شده براي ثبت قطعي دعوت به عمل مي آيد.
وي گفت: متقاضيان جهت دريافت هرگونه اطلاعات مي توانند به سايت المپياد به نشاني www.pnuopen.com مراجعه كنند.
دبير علمي چهارمين المپياد رباتيك كشور افزود: سه دوره قبلي اين المپياد به ترتيب در تهران، مازندران و خراسان رضوي برگزار شده است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 15 مهر 1392